söndag

Heeej!

Idag har jag varit med Jasso. Först gick vi och köpte ballerinaskor till mig.
Hela familjen var med, för min lillebrorsa skulle också köpa skor. Vi hittade ett par jättesöta skor på "Nilson". Dom är svarta och så är det en liten rosett fram. :) Jag ska visa en bild!
Jag köpte inte gympaskor, för jag kom på att jag redan hade ett par. Hehe, glömska jag! :P
Sen när vi köpt alla skor vi skulle ha så gick jag, Jasso och min lillebror hem till oss och mamma och pappa kollade lite mer i centrum. Hemma lagade vi mat, pasta med tomatsås och köttbullar. (Typ det enda vi klara av att laga x) ) Sen tittade jag och Jasso på en hyrfilm vi hade här hemma, "Systrar i jeans", den var jättebra. När den var slut satte vi oss i min säng och jag tog fram alla pärlor och pysselgrejer jag har, en hel låda faktiskt, fast jag pysslar aldrig... Så satt vi där och gjorde jättefina armband och örhängen och sånt. :)

Jag har precis gjort några engelska läxor och lite svenska läxa, som var tills i morgon. Typiskt mig att vara ute i sista sekund asså! Måste skärpa mig. :)
Här är två bilder på ballerinaskorna jag köpte idag:


                            * Ballerinaskor - NILSSON 499 kr
                               (Fanns i svart och vitt.)

puss



Kommentarer
Postat av: FEBB

De där kmr fan alla gå runt med, de är ju supersöta. Men felicia var först,haha =)



Åh ja det är riktigt mysigt! Usch nu rinner bara snoren, tack så mkt iallafall! :) Puss

2009-01-26 @ 10:37:41
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0