SISTA FÖR IDAG, TYVÄRR!

HEJ

Jag har precis ätit middag. Jag var så himla hungrig och hade så jätteont i magen att jag trodde jag skulle dö! 
Så hungrig var jag. :P hehe.
Ikväll ska mamma jobba vid datorn igen så det här blir det sista jag hinner skriva. 
Som sagt så har vi ju bara en dator hemma, men jag vill ha en mini pc!!!! 
Ska önska mig pengar i födelsedags present och för dom ska jag skaffa en. Jag vill hellre ha en mini pc än en vanlig laptop. Låter kanske konstigt men jag tycker bättre om dom där små gulliga som är så lätta att ta med överallt! :)
Nu ska jag plugga no. :( Har ett kemi prov i morgon och jag vet att det inte kommer gå särskillt bra! 
Men jag får väll jobba riktigt hårt nu och sen se hur det blir i morgon. 

puss



Kommentarer
Postat av: ida

det vill jag också ha, lite jobbigt att bära runt på min stora kloss :D

2009-01-29 @ 19:06:44
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: FEBB

jaha va roligt! då har vi likadant nu ju, high five :D !<3

2009-01-30 @ 22:34:44
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0