SARAH OCH JULIA <3

Heej!

Nu har Sarah och Julia gått, jag saknar dom redan!
Vi hade jätteroligt! Vi möttes ju i centrum och gick till Gina för Julia ville köpa en sån där svart jacka som jag skrev om några inlägg ner här. :)
Men hon köpte den aldrig, vet inte riktigt varför, jag tycket hon var fin i den!
Men vi hittade något annat!
En klänning för 29 kr !!!!!!! På Gina Tricot. Vi var ju bara tvungna att köpa den! Haha.
Jag har sätt den förut men inte tyckt den var något märkvärdigt. Men nu när man fick den för 29 kr så var jag faktiskt tvungen att prova. Alla tre köpte varsin.
Men Sarah klippte av "tröj"-delen när vi kom hem till mig, hon ville ha den som en kjol sa hon.
Det blev också fint, funderar på att köpa en till och klippa lite jag också! ;) Jag får se...
Vi har i alla fall haft jättekul och jag längtar tills nästa gång vi ska ses!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0