SÅ SEGT !

HEJ

Jag hade planerat vad jag skulle göra idag, kolla skor och väska...
Men så inatt hostade jag hela natten igenom igen!
Sov inte alls inatt. Så segt alltså! Så det blir en dag hemma idag igen.

Men jaja, jag ska inte deppa nu! Idag får jag väll läsa och kolla på tv och så.
Har suttit och kollat på lite nya bloggar. Finns ju hur många jättebra bloggare som hellst!!!
Har många nya favoriter... En av dom är ellinorak.blogg.se jag viste att hon fanns och så men jag var inte så mycket för hennes blogg. Tyckte inte att den var så intressant. Men nu när jag har suttit och kollat på den så är den ju faktiskt riktigt bra! Så där har ni ett tips från mig! Kolla på ellinorak.blogg.se super duktig tjej! :)

Jag skriver mer senare, har ju hela dagen på mig nu.
puss

Kommentarer
Postat av: anonym

hejhej jag tycker din blogg är jätte söt! kramis

2009-01-27 @ 15:10:03
Postat av: Nadia

nytt inlägg :)



kramis!

2009-01-27 @ 19:49:01
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0