Relaxed....

Hej.

Inatt var det hemskt, jag sov nästan ingenting! Kanske högst 2-3 timmar. Varför? tänker ni nu... Jo, jag hostade hela natten! :(
Inte kul alls, så i morse så hostade jag jättemycket igen och jag bestämde mig för att vara hemma. Har ju inte sovit ett skit och så ska jag upp i skolan liksom. :/

Så nu sitter jag här med en kopp "Read Tea" och ett nummer av "Vecko Revyn". Skönt att bara sitta här, och ha ett tänt ljus. Haha, japp jag har faktiskt tänt ett litet ljus!

Skriver mer senare. Men just nu ska jag bara sitta här och "relaxed"



ha en bra dag!
Mvh Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyyyys!

2009-01-26 @ 12:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0