ont ont i magen !!

HEJ

Som sagt så skulle jag ha träffat Jasso idag och hennes kill kompis och ahns kompis. Men igår kväll ringde Jasso och sa att dom inte kunde träffas... För dom skulle åka och bada eller vad det var. OPch sen när jag vaknade i morse så hade jag så jävla ont i magen att jag knappt kunde stå rakt! Hemskt ska jag säga er. 
Så jag ringde Jasso och sa att vi inte kunde träffas. Sen gick jag och tog en iprem och sen var det sängen som gällde ett tag. Sen vaknade jag och då kollade jag på tv. Bland annat Top Model 10 som gick på 3_an klockan 16.00.
Det var bra. Sen var det datorn. Låter min dag kul? Nej inte särskillt va. Aja morgon dagen hoppas jag blir bättre. Då börjar skolan igen och jag ska upp 06.30 på morgonen för jag börar klockan 8.00! Inte kul direkt.
Jag skriver mer lite senare, så ha det bra tillsdess!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0