onsdag

HEJ

Idag hade vi svenska testet. Kändes bra. Jag kunde ju typ Nästan allt! :)
Vi hade syslöjd i skolan också och vi har börjat på temat stickning. Jätte kul att sticka ju! :)
Jag ska göra en liten filt till min nya kusin Dennis. Den ska bli ljusblå, eller "baby-blå" kanske man säger. Jätte sött ska det bli i alla fall.

Efter skolan åkte jag hem. Har käkat en macka och jag funderar över om jag kanske ska dra ner till centrum och kolla lite. Mitt presentkort på hm har jag ju kvar och det finns ju ganska många fina reasaker kvar endå. Hmm... Får se om jag orkar gå ner! :P Känner mig rätt lat idag.

Skriver säkert mer sen.
puss

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: har allt från 300-1000 i besökarsifrorna:) så kul att höra du älskar min blogg, värmer verkligen massor!

kramkram

2009-01-21 @ 21:03:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: jag har tyvärr inte tid:/ alltså att fixa en header till dig. Men om du inte hunnit skaffa en till nästa lov så har jag säkert tid då att fixa åt dig. Men det är undantag då jag hjälper andra med deisgn.

2009-01-21 @ 21:06:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0