"Mitt namn är Trötter."

Hej alla söta.
Jag känner mig jätte trött just nu. Inte så konstigt efter min och Jassos "lilla" promenad. Men jag har kännt mig konstig hela dagen, det har liksom snurrat i skallen! Obehagligt asså. Jag tror jag har druckit för lite, hoppas det är det för jag pallare inte bli sjuk på något sätt just nu.
Idag, när jag och Jasso äntligen kom till solna, så gick vi till bibblan. Där satte vi oss vid ett bord där en kille satt och jobba, men det fanns inga lediga platser på någon av de tre våningarna.
Då satte vi oss där och pluggade! Visst är vi duktiga? :) haha.
Vi har omprov båda två i So imorgon. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra! :)
Så vi satt där och pluggade so och nått mer som jag inte kommer ihåg i typ 2 timmar. Det tycker jag var duktigt gjort av oss! :D Nu ska jag ta en macka för jag känner mig lite hungrig faktiskt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0