ledig fredag

Hej
Idag är jag ledig från skolan... För att igår hade vi ju öppet hus från klockan halv 6 till klockan 8. Och på den tiden hade vi riktiga lektioner! Det kändes lite konstigt att sitta och plugga matte klocan 7 på kvällen. :)
På något sätt var det roligare att ha lektioner på kväöllen än å dagen som vanligt! Skullr vilja ha såhär mera. Liksom gå i skolan på kvällen på torsdagen och sen få ledigt hela söndagen. Fett skönt!
Idag är det Jasso som gäller, och jag får se vad vi ska hitta på... Hon var klar men här sitter jag i pyamas och har inte käkat frukost ännu. hehe
Men hon skulle ringa när hon är klar så kommer hon bara över. Så kan hon hålla mig sällskap vid frukost eller så. :P
Sen tänkte vi göra lunch och sen får vi se hur det blir. Ska försöka skriva lite på bloggen i alla fall.
Gud va skönt det är att ha en extra ledig dag! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0