kvällen 21/1-09

Heeeej bloggen! <3

Jag gick till centrum i alla fall... Kollade hm, din sko och gina tricot. Hittade lite grejer men köpte en av dem. En tröja på gina tricot. Den är vit och blå och jätte söt, inge märkvärdig men söt! :)
Sen var jag hemma vid halv 7. Då käkade jag och sen ringde Jasso. Hon skulle ut med sin hund Troja, och undrade om jag ville hänka. Klart jag ville! :P
Så vi möttes vid kanske 10 över 7 i parken här och så gick vi omkring med lilla busen Troja. Hon älskar is har jag förstått nu! Haha, hon sprang omkring på all is och Jasso och jag som höll i kopplet bara gled med liksom.
Det finns en jätte hög backe i parken som kallas slaktarbacken... Där brukar folk åka pulka och grejjor. Vi gick upp högst upp och så släppte vi lös Troja och hon såg så rolig ut när hon sprang upp och ner för den långa långa backen! Vi hittade två "playwood" skivor och så åkte vi på dom. Mina jeans blev ganska blöta och jackan också. Hehe.
Sen vid 5 i 8 så skulle jag dra hem och Jasso gick också hem, Troja var väll trött efter allt spring! :P

Nu ska jag ta något att äta. Hare bra allihoppa!! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0