KÖR 17-18:00

HEJ

Nu drar jag iväg till kören som  håller på från 17-18:00.
Första gången efter jul eftersom det varit uppehål fram tills nu. :) Ska bli kul att komma tillbaka.
Skriver mer när jag kommer hem igen! Jag lovar.
Och jag har tänkt lite på vad en läsare skrev i inlägget "GODMORGON"  om att jag ska lägga in lite mer bilder från dagen och lite mer på kompisar och jag, att det blir roligare att läsa bloggen då... Jag tycker också att det är roligare att läsa bloggar med bilder. Men det är det att jag är så dålig på att ta blider om dagarna. :/ Men jag sak väll försöka i alla fall!
Om det kan göra min blogg bättre, så får jag väl ta tag i det! :)

puss & kraam

Kommentarer
Postat av: saga

är det kul att gå på kör? :)

2009-01-22 @ 16:32:58
URL: http://saguu.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad kul att du läste vad jag skrev <33

Skulle vara kul om du gjorde dt, fotade några i din klass..



Kikar på din blogg imorrn

/ Madde

2009-01-22 @ 17:21:52
Postat av: J

Tycker också dt är roligare men bilder i bloggen :) Själv har jag inte lagt på ett tag, men ska nog börja igen ;)

Kram!

2009-01-22 @ 19:07:33
URL: http://sssockerbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0