köppte idag :D

Hej hej!

Jag sitter här hemma och har precis lagt på luren med jasso. Vi satt och pratade lite. :)
Nu tänkte jag skriva och berätta lite vad som hänt mig idag.
Haha, den här dagen har varit helt sjuk! Jag och Jasso jobbar i kiosken i uppehållsrummet... Och en tjej köpte varm o'boy. Då skulle Jasso ge den till henne över disken och den va så varm så när tjejen tog emot den så spillde hon på sej själv och brände sig och Jasso fick det också på sig! Så båda släppte koppen och allt åkte ut!
På golvet, på disken, på kläderna och på deras händer. Och jag höll på att kissa på mig av skratt! Haha..

Sen hade vi gympa som sista lektion i fridhemsplan. Ni kanske vet att det finns sånna där rullband... Jag, Julia och Jasso åkte på det, och jag stog baklänges liksom och tittade på dom. Jag såg inte hur långt vi hade åkt. Så helt plötsligt åker jag in i "tröskeln" som finns på slutet av bandet. Jag åkte in där med hälarna så jag bara ramlade och blokerade vägen för alla som stog på bandet! x)
haha så jävla pinsamt! Helt plötsligt satt jag på marken och folk fick tränga sig förbi och det blev värsta trafikstoppning på bandet t !  haha
Så idag skämde både jag och Jasso ut oss rejält!!!

Idag fyndade jag också lite på gina och hm. Ska berätta lite vad jag köpt:

 vit cardigan från gina tricot

svart cardigan från gina tricot

stickad stor, skön cardigan från gina tricot

nougat färgad skinnjacka från hm
 liten bild som inte blev så fin :S

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tack, värmer att höra att du inte slutar läsa:D

Snygag kläder! den första koftan ville jag köpa men den fanns inte i min storlek.

2009-01-24 @ 10:37:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0