INGEN RUBRIK !

HEJ

Idag var jag hemma från skolan. Jag mådde skit illa och hade så ont i huvudet i morse. Det kan bero på att jag inte sovit så mycket på sista tiden... I helgen sov jag några timmar bara!
Så idag var jag hemma och vilade upp mig, så imorgon är jag frisk och pigg igen! :)
Har inte hänt ett skit idag. Har sovit faktiskt nästan hela dagen...
Vaknade på morgonen i vanlig tid och gjorde i ordning mig, men sen när jag käkade frukost så mådde jag så jävla illa! Och igår sa jag väll att jag hade ont i huvet och att allt bara snurra? Om jag inte sa det så vet ni det nu... Så jag sa till mamma att jag mådde skit och sa att jag inte skulle palla vara i skolan! Det var jobbigt nog igår när allt bara snurra. Så jag fick gå och tvätta bort allt smink och ta på mig min morgon rock och sen la jag mig och sov. Vaknade vid lunch tiden när mamma ringde och fråga hur det var. Då gjorde jag lunch och tog en iprem mot huvudverken. Sen gick jag och la mig igen! Så trött var jag. Sen vaknade jag lite senare på dagen och satte mig och kollade datorn i någon halvtimma, och sen la jag mig i soffan och kollade på tv. Inte så mycket kul att titta på men jag knappa fram till top model 10 som gick på 3an vid 16.00. Det var ju kul, sen kom mamma och min lillebror Adam hem. Han har börjat på trummor och idag var första lektionen. Tänk om man får se min lillebrorsa i värsta bandet sittande vid ett par trummor om några år? :P haha nää, men vi får väll se om han vill fortsätta. Det verkar så i alla fall!

Ett litet tips om du inte vet vad du ska göra eller titta på ikväll!
På 1:an klockan 21.00 börjar första avsnittet av "Andra Avenyn" för säsången. Det blir så spännande!!! :) Har längtat.

puss

Kommentarer
Postat av: Carita

andra avenyn är bra bra bra ^-^ :*

2009-01-13 @ 21:55:07
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0