IGÅR

Heej

Igår orkade jag inte skriva ett skit! Var så trött efter allt spring med Noppin och Sohad. :)
Igår var Jasso sjuk. :( Jag var med Noppin och Sohad och vi hade jätte kul! 
Vår sista lektion var gympa och vi hade en timmes rast innan den.
Vi åkte in till t-centralen och gick och kollade efter en väska till mig. Men så kom jag på att jag hade köpt ganska mycket och hade inte tilltäkligt på mig just då. Typiskt men jaja.  
Så vi tänkte åka tillbaka till skolan och ha gympa men då gick vi förbi Butterix. Vi var bara tvungna att gå ner och prova peruker, eller jag i alla fall! x)
Så jag testade först en blond med lugg. Noppin och Sohad tyckte den var jätte söt.
Sen så testade jag en som var typ på rea, den kostade bara 99 kr! Den var brun och med lugg, nästan page fast lite längre. Ni ska få se någon bild senare. :)
Så åkte vi tillbaka till skolan och gympan. Ingen fick se mig så vi liksom gömde och och sprang upp till ett annat omklädningsrum. Haha! Så bytte vi om och sedan satte vi på mig peruken.
Vi skulle liksom skoja med alla i gympa salen om att jag hade klippt mig, om dom nu skulle gå på det!
Så när peruken var på plats gick vi in och jag typ gömde mig bakom Noppin och vi garva som fan jag och Sohad, men Noppin var bra på att spela och höll på med att jag borde få pengar tillbaka av frisören och så. Haha så jävla kul!
Dom andra gick på det först men sen börja folk dra lite i mitt hår och peruken blev typ sne. Sen fick jag "order" av min gympa lärare att ta av peruken. Tråkig stil! Jag kunde väll fått haft den på?
Efter skolan åkte vi till massa olika ställen och letade efter varandra på tunnelbana och allt möjligt galet! Asså jag kommer inte ens ihåg var jag var någonstans, till slut hamnade vi i alla fall i Husby där Sohad bor och gick och käkade kebab. :)
Jag var hemma till sex och käkade! Gissa om jag var trött efter en helt crazy dag liksom! :P

puss

Kommentarer
Postat av: emma

haha fett rolit! x)

2009-01-31 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0