Igår & Idag med mig.

HEJ

Ska först bara be om ursäkt för den grovt dåliga uppdateringen!!!

Men asså som sagt så träffade jag Jasso igår. Och vi var hemma hos mig och lagade mat och bara gjorde ingenting speciellt. Men det är skönt att ta det lugnt ibland också. Sen på källen åkte vi till en fritidsklubb på Odenplan. De var Danne i "uppis" som bjöd dit oss. Första gången vi var där och det var jätte kul. Dom öppnar klockan 19.00 och stänger klockan 23.30 på fredagar och vi var där från 19.00 till 22.10 typ. Sen åkte vi tillbaka hem till solna och jag gick hem till mig och slappade framför tvn. Skönt! Gick väll och la mig vid 12 tiden. :)

Idag så vaknade jag vid elva tiden... Fick veta att jag ska ta hand om min kusin Sebastian i morgon. För hans mamma ska på efterkontroll, för den 15 januari kom ju lilla Dennis min nya lilla kusin. Så nu ska vi ta hand om hans storebror Sebastian på 4 år. :)
Lite senare på dagen åkte jag och mamma in till stan för att köpa någon present åt den lilla, och hans storebror såklart annars blir det orättvist!
Vi hittade jättefina saker.
TILL DENNIS
*
En tjock mjukis-clown, och när man drog i ett snöre så spela den sån där gullig "bebis musik"
* Ett vindspel. (Sånnt man kan hänga i fönstret eller på balkongen så är det sånna här stänger, och när det blåser så plingar det sådär fint.) Det föreställde också en clown. Man kan säga att vi körde clown tema till lilla Dennis. :)
TILL SEBBAN
*
En mjukis igenkott. Den var jätte fin! :)

Nu ska jag snart käka så vi hörs senare... Om jag hinner skriva något  mera ikväll!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0