HOST HOST !!

Heeeeeej!

Idag mår jag inte bra, har varit risig hela veckan. Hostat jätte mycket!
Idag skulle jag träffat Jasso men det blev inte av. Jag vaknade klockan sex i morse och hostade tills jag typ spydde. Inte särskillt kul! Sen gick jag och la mig igen.
Sen vid elva tiden gick jag upp igen och ringde till Jasso och sa att vi inte kan träffas i dag. Jag sa att vi får ses i morgon om det är bätte då förstås.

Men nu har jag tagit host medecin. Det känns bättre, men det är så tjockt i halsen så det är lite jobbigt. Men det blir väll bra tillslut! Ska inte klaga mera! hehe. :)

Jag har mest sovit idag och suttit framför datorn och tvn. Sen har jag kollat mina nya kläder lite... Vad som passar ihop med vad i min garderob och så. Sen halv sov jag vid tvn ett tag.

Skriver mer senare, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0