Heej

Heej. Nu har jag inte skrivit på ett tag. Eller rättare sagt så kunde jag inte skriva ett skit igår för mamma satt och jobbade vid datorn hela kvällen! Så jag kunde inte sitta där på hela dagen, därför så skrev jag inget. Förlåt igen hörrni!

Igår fick jag träffa min lilla kusin som ska heta Dennis. Han var så jätte liten och så jätte jätte söt! <33 :D
Idag var jag med Jasso efter skolan och vi gick hem till mig och gjorde goda mackor... Vi gjorde "feralla" i ugnen och så tog vi ost, öd lök, sallad och körsbärs tomater i. Super gott! :)

Sen vid 20 över 5 så stack vi ner till solna centrum och hittade värsta rean på hm. :D Jippiiiiii !!!!!!
Så jag hittade två jätte fina bhar för typ 98 kronor ! Jätte jätte bra ju! ;)
Sen skulle jag hem och käka så jag gick hem och åt fiskpinnar... Inte min direkta favorit men det är väll ganska gott ändå!

Nu sak jag kolla om andra avenyn kommer idag. Tror att det är på måndagar nu? :S Eller? Ska kolla så kanske jag skriver senare igen. :)

puss

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Så himla roligt när man hittar riktiga fynd på rean :)

2009-01-19 @ 20:28:04
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: felicia / jag

japp, det är jätte kul! :D <3

2009-01-19 @ 20:44:11
URL: http://galnaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0