Good morning !!

HEJ

Jag vaknade nyss och sömntutan Sarah ligger fortfarande och sover... Det blev en lång kväll igår, somnade kanske vid klockan 06.25. Sen vaknade jag 07.35 typ och mådde illa. Gick upp på toa och sen gick jag och tog ett äpple. Sen kunde jag somna om igen! Idag ska vi göra ansiktsmasker... Och måla naglarna och så. Mysigt mysigt! Sist jag gjorde ansiktsmasker så var det med Jasso och det var super kul! :)
Ska väll se om jag får liv i Sarah (hon är svår att väcka!) så ska vi väll ta och käka frukost. Jag är ganska hungrig nu. Haha, nu ser jag att äpplet jag käkade ligger kvar i sängen! :P Somnade väll med det i handen... Ska nog ta bort det.
Vi hörs senare, idag ska jag inte vara lika dålig på att blogga som jag har varit dom typ 3 senaste gångerna med ett inlägg på kvällen och inget mer. Men jag har varit ganska upptagen om man säger så... Vet inte riktigt Vad jag gjort men något var det väll i alla fall! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0