godnatt :)

Hej alla sötnosar. Nu tänkte jag och Sarah säga godnatt! Vi har kollat tv och ätit banan med smält choklad :) Super gott!
Nu känner vi oss trötta men sängen blir det inte riktigt ännu... Vi måste fixa klart i Sarahs rum! Alla är inte riktigt klart. Lite grejer som ska ställas i hyllorna. Men det går nog snabbt! Hoppas jag i alla fall för jag känner mig som en sombie !! Riktigt jävla trött är jag, men jag kommer inte kunna sova endå. När man väl l'ägger sig i sängen blir man pigg igen. Så är det i alla fall för mig. Aja, vi hörs mera i morgon! Eller nej inte i morgon... Det är redan "i morgon" för klockan är ju över halv sex på morgonen!! Shit, hur ska det bli i skolan? Jag kommer sitta och sova på lektionerna. Men nu måste jag hjälpa Sarah att ställa in det sista i hyllorna sen blir det sängen.

puss

Kommentarer
Postat av: Carita

aw, banan med smältchoklad lät underbart gott :* PUSS!

2009-01-11 @ 10:49:04
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0