GODMORGON !

Gomorron allihoppa! Nu är det torsdag igen och jag skulle egentligen börjat skolan för 4 minuter sen, klockan 8 alltså. Men vi fick sovmorgon till halv 10 istället för vår första lektion blev inställd. Så vi börjar direkt med gympa i Fridhemsplan.

Jag glömde att lägga in en bild på tröjan igår, eller rättaresagt så ville inte datan ta emot bilden. :S Knäpp dator jag har asså! :P Här kommer i alla fall en bild på den söta tröja...


                                        GINA TRICOT - 149 kr

Nu ska jag ta och käka frukost och sen ska jag fixa lite... :)
puss och kram skumbanan !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är jättesöt <3 Jag tkr att du ska sätta in mer bilder på dig && några i din klass. Det blir roligare att läsa då ..

2009-01-22 @ 13:23:24
Postat av: felicia / jag

Haha tack! :) aa, jag har också tänkt på det men asså jag är så dålig på att ta foton! hehe Men ska tänka på det! ;)kraam

2009-01-22 @ 15:44:31
URL: http://galnaste.webblogg.se/
Postat av: jennie

Ååh, den ska jag köpa! :)

2009-01-24 @ 19:32:30
URL: http://madebyjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0