Gick EN MIL, fast åt helt fel håll !!

HEJ HEJ ! <33

Idag har vart en bra dag, när vi slutat så fick jag och Jasso för oss att vi skulle försöka gå hem. Vi kan inte vägen eftersom vi alltid åker tunnelbana... Men vi tänkte att "jaja vi försöker, hur svårt kan de va?" så vi började gå. Vi hittade en väg som min pappa hade sjussat oss på när vi skulle ha skol fest. Så vi tänkte att vi tar den vägen! Vi gick och gick... Och Jasso började säga att hon inte kände igen sig längre, jag var säker på att vi var på rätt väg och tyckte att vi gick åt helt rätt håll! :) Sen började jag också tänka lite att jag inte riktigt kände igen mej längre men jag tänkte att vi fortsätter gå!
Vi gick och gick och mina ben var spaggetti. Sen tyckte jag att jag såg en väg jag kände igen jätte bra så jag vände mig om mot Jasso och sa att vi var på rätt väg endå... Men jag såg på hennes min att det var något som inte stämde. Så jag tittade fram igen, då hade jag gått ganska mycket frammåt så då såg jag att "vägen" jag hade kännt igen var en återvändsgränd !!! HAHA fatta hur dum jag kände mig och vi stog och garva åt oss själva, det hade tagit flera timmar för oss att gå dit och nu fick vi vet att vi skulle behöva gå tillbaka samma väg !! Så såg jag en gubbe och gick skrattande fram ocg fråga: Ursäkta. Om jag sak till solna vilket håll ska jag gå åt då?
Och han pekade mot det hållet vi hade kommit ifrån! HAHA :P Fan va pinsamt det var och vi stog bara och garva.
Så vi hade gått EN MIL, åt fel håll! Så vi var ju tvungna att gå tillbaka precis samma väg till skolan igen, och när vi kom dit var vi inte så sugna på att pröva någon annan väg, ganska förståeligt va? :P hahä
Jag kanske skrier ett till inlägg senare. :) Ha det bra så länge!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0