Franska läxa

Hej!

Jag håller på att göra en franska läxa jag har. Även fast jag bara varit hemma hela dagen så har det inte blivit så mycket skrivande i bloggen... Men det blir mer nu, oich senare ikväll. :)
Hoppas alla mår bra, jag mår mycket bättre i alla fall. Men det kan ju bero på att jag tagit hostmedicin.
Nu ska jag fortsätta att plugga. Inte så kul men jag måste ju!



Jag tänkte på en sak. Tänk va läskigt det måste vara att vara där högs uppe! Och jag som är höjdrädd som fan, jag skulle svimma vid 5 meter upp! :P haha

puss

Kommentarer
Postat av: FEBB

Åh tack fel! Damn har också fransk aläxa, man orkar bara inte..:P

2009-01-26 @ 15:28:39
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0