Första dagen 8/1

HEJ ALLA UNDERBARA BLOGG-LÄSARE!

Hejhej, har inte hunnit skriva något i bloggen förens nu. Jag känner mig så glad just nu, jag loggar in och ser att jag har fått en massa komentarer av massa gulliga blogg läsar... Min blogg är ju inte precis känd, och därför är det jätte kul varje gång nya blogg läsare engegerar sig och läser! Fortsätt med det är ni snälla. :)
Idag började jag ju somsagt skolan igen. Och jag måste säga att jag kände mig rent utsagt DÖD nu på morgonen... Så trött har jag inte varit på länge. När jag väl kom till skolan blev det väll bättre. Det var kul att träffa alla igen.
Nu är jag lite avis på Jasso för hon har köppt en jacka vi har kollat på på Stadium några gånger... Den finns i svart och röd och hon skaffade en svart, jätte söt på henne! Nu funderar jag på om jag ska köpa en likadan fast röd. Vad tyckt, här är lite bilder från idag när jag var och tästade.
OBS! Tyvärr så kan ni inte få se mitt face för jag blev grymt ful på dom här bilderna!!


OBS! OBS! Den röda jackan fick konstig färg på bild!! Här blev den orange typ men lovar, den är i riktigt fin röd färg.


Själv tycker jag att den röda var snyggast på mej. Men ni kanske tycker på något annat sätt? Men det kanske blir bättre om jag tar en röd också för att Jasso har ju en svart. Komentera gärna, vill veta vad ni tycker ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0