febb.blogg.se

HEJ

Nu tänkte jag berätta för er att     febb.blogg.se     Har en ny tävling. Jag själv följer hennes blogg varje dag och tycker att hon är jätte bra! Om ni gillar bilder och outfits så är hennes blogg värd att ta en titt på! :)
"Febb" är en 15-årig tjej... Vad hon gillar går inte att missa om man kollar hennes blogg. Hon gillar mode! Hela hennes blogg är full med olika outfits som är jätte fina, hon har smak!
Nu är det så att hon har startat en ny tävling... Gå in på följande sida för att få veta mer om hur du gör och annat värt att veta!

http://febb.blogg.se/2009/january/skriver-dagens.html

Här ska ni få se en bild på vinsterna. Jag säger bara en sak... Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0