Choklad och mys

HEJ!!

Den här dagen har varit bra. Träffat Jasso och vi har tittat på film käkat choklad, bara myst och käkat ännu mera choklad!
Vi träffades i centrum och gick och kollade på en ny jacka på Stadium åt Jasso. Hon hitta en jättefin röd jacka som jag själv tycker att hon var super söt i! ♥ Sen gick vi typ ett varv i centrum (vet inte riktigt varför :S) innan vi gick hem till mig.
Där satte vi oss i mitt rum och gjorde ingenting. Hade ganska tråkigt egentligen men det var mysigt att bara sitta där och snacka och skratta och så. Vi satt och skicka saker till varandra på mobilerna och sen läste jag Vecko Rvyn medans Jasso lågoch spela spel på sin mobil. Skönt att bara ta det lugnt!
Sen kom vi på att vi skulle se en film. Så vi letade fram "en prinsessas dagbok 2"
Har sett den tusen gånger men den är värd att se en gång till!
När vi höll på att sätta på filmen blev vi plötsligt mycket mycket choklad beroende!! Så vi ´gick så gott vi kunde på den snötäckta och lite hala vägen ner till Lidl. Där köpte vi tre choklad kaor tt dela på... Två mjölk choklad och en med nötter.
Sen satt vi i mitt rum och myste med film, choklad och apelsin läsk! Mysigt värre...
Jasso gick vid halv sju tioden... Så nu sitter jag här och har precis ätit middag. Tänkte göra lite läxa ikäll. Vi hade en liten läxa under lovet... Att läsa fram till kapitel 10 i en bok vi fått från skolan. :/ Sådär kul.
Men innan jag slutar ska ni å se lite bilder från idag. Jag själv finns inte med på någon bild för jag kände inte för att vara med på kort just idag.

 detta är min choklad och apelsin läsk. :D

 och detta är söta jasso i min säng med mobilen i högsta hugg :P

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Guud vad gott med chocklad! Ge mig, hah :D

2009-01-06 @ 23:51:19
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: georgia

åh va gott, blev precis sugen på choklad

2009-01-07 @ 00:18:53
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Alina

åå va gott med choklad! :)

2009-01-07 @ 01:36:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0