6 Januari 2009

HEJ PÅ ER

Idag känner jag mig seg som fan, inte alls lika pigg som igår. Kan bero på att jag inte sov så mycket inatt.
Vad händer idag? Jo, idag ska jag träffa Jasso. Vi ska nog inte göra något specielt, bara träffas och ha det roligt!
Jag sitter och tänker på skolan och att lovet snart är slut... Det känns sorgligt på något sätt. Att behöva gå upp tidigt på mornarna igen för att hinna till första lektionen. Jag är alltid så seg på första lektionen... Men det beror också på vad det är för lektion!
Nu ska jag äta lunch. Vi har typ inget hemma så vi håller på att slänga ihop något ätbart. Har det bra så länge!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0