5 Januari 2009

HEJ ALLA SÖTNOSAR!

Hur mår ni idag? Jag mår i alla fall super duper bra! Jag vet inte vad det är med mig, det kan vara att min bästis ringde och väckte mig... Jag blev så glad över att höra henne. :)
Idag ska jag träffa Sarah... Hon ska komma hit till solna och vi ska ha en mysdag... Vi tänkte kolla på film och bara ligga och slappa, och det kan jag behöva om man tänker på hur mycket jag och Jasso jobbade igår när vi spela "eye toy".
Vi spela tills vi blev svättiga! 
Nu har jag precis klätt på mig och jag ska å och sminka mig nu. Så vi hörs senare! :D

puss



                                                               "Börja alltid dagen med ett leende :)" 
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0