4 Januari 2009

HEJ

Idag har jag träffat Jasmine. Vi träffades klockan 13.00 i tunnellbanan... Sen gick vi in i cenrum och till McDonald's... Jasso hade inte ätit någon frukost och hon skulle köpa typ nån hamburgare. Så när vi stog där i kön och typ en person var före oss så drog hon iväg mej o garvade... Hon bah: Jag har inga pengar! haha jag kom på att jag inte har några pengar ! x)
Haha, så jävla stört! :D
Sen gick vi i alla fall hem till mej och satte oss och tittade på "Björn Gustafsson Ett livsverk" Som jag fick i julklapp. :P
Den var så rolig att Jasso fick skit ont i magen för hon garva så mycket! HAHA
Nu ska jag ringa Sarah tror jag. Och kolla va hon ska gö i morron ♥

puss

Kommentarer
Postat av: FEBB

Men shit va roligt. Tusen tack att du gör det, jättekul verkligen:) Blir så jävla glad, hoppas du kommer att fortsätta att läsa den! Kisses to you. en massa :)

2009-01-05 @ 11:03:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0