3 Januari 2009

HEJ

Idag ska jag träffa Sarah. Vi ska mötas i stan och sen typ köpa ett fodral till min ipod. Sen tror jag vi åker hem och fikar eller nått. Vi kommer säkert köpa varsin Frapino... Vi är liksom lite beroende av sånna!
Jag har precis blivit klar, jag duchade direkt när jag gick upp och sen åt jag pannkakor till frukost. Mmmmums!
Det ska bli riktigt kul att träffa Sarah, det är inte alls ofta som vi träffas... Och det är nog bra för om vi skulle träffas för ofta skulle vi trötta ut varandra! Det blir så om man träffas för ofta liksom. Vi har alltid så kul när vi träffas, synd att inte Julia kunde vara med idag. Hon är i USA över jul och nyår. Lycko henne som slipper kalla och tråkiga Sverige! Det ska liksom vara vi tre! Har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag älskar oss!
Nu ska jag sitta och vänta på att Sarah ringer mig och sen kommer jag säkert skriva mer idag, när jag är med Sarah. Kanske lägga in lite galna bilder som vi ALLTID tar när vi är tillsammans. haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0