2 Januari 2009

HEJ

Idag gick jag ner till solna centrum för att hitta ett fodral till min ipod nano, som jag fick i julklapp. Jag kollade på "teknikmagasinet"  "clas olsson" och "kjell & compani" och ingen av dom hade ett fodral till min ipod!!! Det borde do väll ha, eller så får dom äll in det snart.
I morron ska jag träffa Sarah... Då kanske vi kan kolla inne i stan och hoppas att det finns där.
Jag fick ett presentkort på hm i julklapp också så jag kollade runt lite på rean där idag... Men det känns som om dom inte har något längre... För inte så länge sen hittade jag grejer på hm hela tiden! Men nu känns det som om jag inte hittar nått. Nu är det "Gina Tricot" som gäller! Där hittar jag gemt något nytt att köpa.
Nu ska jag titta på andra avsnittet av "Lost in Austen", det gick egentligen klockan 7 ikväll, men då käkade jag så mamma spelade in det.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0