1 Januari 2009

HEJ

Idag är det första dagen på år 2009. Det känns som det har varit 2009 länge, som att det inte är något nytt... Konstigt va?
Idag har jag sovit länge länge... Kommer faktiskt inte ihåg när jag vakande.
Jag har precis kollat på första avsnittet av en ny serie på 2:an som heter "Lost in Austen" den var faktiskt jätte bra.
Det handlar om en tjej som älskar att läsa boken "Stolthet och fördom" och en dag hittar hon huvudpersonen till boken, Elizabeth, i sitt badrum. Elizabeth skickar tjejen (kommer inte ihåg hennes namn) till sin tid, alltså för flera hundra år sen typ, och Elizabeth själv hamnar i den "värkliga" världen. Det låter typ helt stört men den var faktiskt jätte bra. Så kolla på den omni har lust, det ska i alla fall jag göra!
Igår var jag på söder som sagt och det var jätte kul! Vi gick ut och kollade på fyrvärkerierna vid 12 slaget. Vi stog med massor av andra människor på Fjällgatan. Det var fullt av folk, såklart. :)
Det var några killar som sprutade skumpa på mig! HAHA min jacka luktade efter det...
Nu ska jag titta på någon film eller nått. Ha det bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0