Vill du bli model ? ♥

Heeeeeeeej söööötnosar! :D

Asså ni fattar inte vad som hänt mig! Jag och Jasso åkte in till Ung, så gick vi omkring där och aa ni fattar...
Så blir vi lite törstiga så vi går och köper varsin dricka och sen går vi och sätter oss på en bänk och kollar på folk som går förbi... När vi sitter där så kommer det helt plötsligt fram en tjej till mig. Det låter så mycket så hon kommer skit nära mig och säger: Ursäkta, hur lång är du? Och jag svarar: 1,67 typ? Då säger hon: Och hur gammal är du?
Och då undrar jag liksom, vem är du?! Men jag säger iallafall: Jag är 14? Och jag börjar liksom undra vem fan är du, varför undrar du allt det här, känner jag dig eller?! Men då säger hon helt plötsligt att hon kommer från en modelargentur och söker modeller... Och mitt hjärta liksom flyger upp i halsen och jag visste inte om hon typ drev eller var seriös!
Men så frågar hon om jag kan ställa mig upp så hon kan få se på mig, så jag ställer mig upp och känner mig hur korkad som helst för jag vet inte hur jag ska stå, vill ju inte göra bort mig totalt, men jag ställer mig bara normalt upp och ned liksom och hon kollar mig och säger att jag är väldigt söt sen frågar hon hur långa mina föreldrar är, och jag säger att mamma är 1,70 och pappa 1,83... Och så säger hon att jag har ett väldigt fint ansikte och att jag är lite för kort för catwalk men att jag säker växer lite mer, och så säger hon att jag har bra längd och allt annars! Och jag visste fan itne vad jag skulle säga, så jag sa typ tack hehe.. :D
Så jag fick iallafall ett kort av henne med mailadress och lite sånt, så sa hon att jag skulle maila och skicka bild och så skulle dom ta kontakt med mig. Shit va glad jag blev!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaaaaah =D

2009-08-17 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0