Vilken skit skola!

Heejsan!

Ja rubriken stämmer verkligen. Våran skola har inspekterats och den godkändes inte. Vårat kök var tydligen inte i tillräckligt bra skick för att användas, vet inte om det var för skitigt eller vad det nu var. Men det blev iaf inte godkänt. Så dom får inte laga mat där nu, och vi vet inte hur länge det kommer vara så. Idag fick vi iaf ingen lunch! Eller ja, om man nu kan kalla filmjölk för lunch, knappast. Så jag, Jasso, Anna, AK och Bella gick hem till Dani och käkade pizza och bullar! :) Muuumma!
Vi missade språket som var efter lunchen... Men vår lärare blev inte särskillt arg eftersom hon fattade ju att vi var hungriga och man kan ju inte gå en hel dag i skolan utan att käka så det var lugnt.
Men jag tycker att vår skola verkligen suger, hur länge ska det vara såhär nu da?
Nu ska jag iaf äta middag. Ha det gött ! :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0