Vad har jag gjort idag?

... Jag vaknade ganska tidigt men satt och slöade framför tv:n, sånt jag inte kommer kunna göra ett tag frammot nu eftersom att skolan börjar, då måste jag stressa varje morgon istället! Puuuh!
Sen undrade Sanna om jag ville komma ner till henne, hon bor två trappor under mig. Så vi kan gå till varandra lite när vi vill! Så jag tog bara på mig kläder och borsta tänderna och sen gick jag ner till henne, jag tog med mig smink så jag kunde fixa mig klar nere hos henne också... Hon stog och gjorde pannkakor när jag kom ner så jag gick och sminkade mig och sen satt vi och åt. Sen kom Sannas kompis Isabelle från Sollentuna dit och vi var hemma hos Sanna ett tag sen gick vi till solna centrum och mötte Lisa. Vi gick runt lite i centrum och sen ville Sanna och Isabelle gå och käka kebab så vi gick till en pizzeria i centrum och dom käkade, jag fick äta upp det dom inte orkade, hehe! :P
Sen gick vi hem till Jasso och var med henne och Chantal som hade sovit hos henne... Vi han inte göra så jätte mycket förutom att sitta i Jassos trapphus och vara ute lite med hennes hund Troja, sen skulle Isabelle hem för hennes brorsa hade kommit på besök eller något sånt. Så hon gick. Vi andra gick till solna centrum och lite senare tog Sanna en buss hem. Då gick jag, Lisa, Jasso och Chantal hem till Lisa och kollade på Top Model... Sen gick jag hem! :)♥

Och just nu ser jag ut såhär :




Kommentarer
Postat av: greta

oojoj jävlar vad du trycker ihop brösten :S

2009-08-19 @ 01:04:10
Postat av: Bexx

Sööt ! ^^

2009-08-19 @ 19:47:37
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Bexx

Sööt ! ^^

2009-08-19 @ 19:47:37
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack Bexx! :)<3

Och vill bara säga en sak till "greta", jag trycker inte ihop brösten, om man kollar lite bättre så ser man att jag håller i mitt hår så det ska se längre ut! Så nej, där hade du fel gumman!

2009-08-20 @ 16:43:38
URL: http://galnaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0