Min underbara dag! ♥

Heej heej sötnosar!

Jag har uppdaterat skit dålig den sista tiden och jag är sjukt ledsen för det! Förlåt! ♥
Idag har jag iaf varit med min sötnos Sarah... Jag mötte upp henne på söder och vi var där ett tag, sen åkte vi in till city och flummade omkring lite överallt, bla på Ung... Och föresten, det är ju typ bara fjortisar som är där... :S
Vi var iaf där ett litet tag och tittade runt, vi kom in i nått sjukt stånd asså! De delade ut kondomer och vi tog sjäääälvklart haha! xP Men det sjuka var att där inne hade dom kurs på hur man sätter på en kondom (!!!!!?) HAHA
De hade liksom någon sorts trägrej som skulle förestella tre kukar, och så fick man tävla om vem som kunde få på kondomen snabbast! Shit va vi garvade när vi såg det! Helt sjukt ju haha ! :P
När vi gått från Ung så fortsatte vi flumma runt tills vi kom på att vi ville ta en fika, så vi gick till Mocco... Jag åt kladdkaka och Sarah tog en kanelbulle! Jummi! :)
Idag blev det inte så mycket bilder, förutom några vi tog när vi satt inne på Mocco... (bilderna blev väldigt mörka för ljuset var inte så bra!) Puss och kram ♥












Oooopps... xP






Haha funny times xP




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sista bild gumman.

2009-08-13 @ 20:18:54

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0