Me ♥ Vattenskoter & Me ♥ Jeans

Heej bloggen! ♥

Jag har uppdaterat skiiiit dåligt jag vet. Förlåt för det sötnosar!
Jag sa ju att jag skulle sova hos Lisa i förrgår och det gjorde jag. Först gick vi i centrum och jag hittade ett par jeans på gina tricot för 99 kr. Jippi! Sen var vi ute med hennes båt och badade och åkte ring efter båten, första gången jag gjorde det och det var sjukt roligt ju! Och jag fick åka vattenskoter också och asså shit...! Asså ni som inte åkt det måste bara prova! Ni fattar inte vilken känsla det är och hur fort det går, det var Lisas pappa som körde mig och jag åkte flera gånger med han och vi hoppade och det gick skit fort! Gud det är så roligt så ni fattar inte!! :D
Sen kom Jasso ner till båten på kvällen och var med oss ett tag, men hon gick sen och vi gick hem till Lisa, sen dagen efter så åkte jag, Lisa, Lisas pappa, Jasso, Sebbe, Adam och Robin och åkte med Lisas båt igen, det var skit kul och vi badade i vinter-viken eller vad det nu hette, as mysigt och vi puttade i varandra och allt hela tiden, och jag åkte ännu mer vattenskoter med Lisas pappa och det kändes som att jag flög när vi hioppade på vågorna!
Sen sov jag, Jasso och Lisa hemma hos Lisa och idag när vi vaknade skulle Lisa vara med sin pappa och jag och Jasso gick hem till mig och duschade och åt och lite sådär... Mysiga dagar!
Jaja ni ska få bilder på jeansen jag köpte i förrgår. Puss och kram !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0