The Voice 09, igår! ♥

Godmorgon alla söta läsare! ♥
Jag uppdaterad inte alls igår och det var för att det var fullt upp hela dagen...
 
Först på morgonen då jag inte alls visste vad jag skulle ha på mig och fick lite utbrott här hemma!
Sen när jag var klar så gick jag hem till Jasso och hjälpte henne för hon hade också problem med kläder, sen åkte vi tillsammans hem till Fanta... Där tvättade Jasso håret och jag sminkade mig och fick låna ett par jeans av Fanta.
Sen åkte vi in till kungsan och Ung, gick omkring där lite och sen käkade vi på donken, sen fick vi ju vänta typ 1-3 timmar på att själva The Voice skulle börja.
Asså vi var ju typ i kungsan från 16:00 och tills allt slutade. Och då var det så jävla proppat med folk att vi inte kom på tågen mot fridhemsplan, så vi såg typ 4-5 tåg bara åka förbi utan att vi fick plats på dom! Sjukt irriterande.
Men vi träffade iaf Adam och Daniel och vi bestämde oss för att gå till Fridhemsplan... Det var ganska hemskt för det regnade och jag höll på att kissa på mig för jag hade varit kissnödig sen klockan 5!!!
När vi kom till tunnelbanan i fridhemsplan sa vi hejdå till Fanta som skulle hem och Adam och Daniel som typ skulle käka någonstans... haha klockan kvart i 12 på natten! xP
Jag och Jasso åkte iaf vidare till Solna och där skilldes vi också åt och gick hem.
Det var den dagen och kvällen det. Kan bara säga att det var en lyckad konsert! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0