Smile :D

Heej bloggen!

Idag är det fredag och nu är det äntligen helg! Första veckan i skolan har varit sådär, jobbigt att gå upp på mornarna när man är van vid att gå upp vid 11 nu på sommaren! Men annars har det varit bra! :)
Idag var jag med Jasso och Faanta och vi åkte in till stan och dom köpte lite saker, jag ska köpa nästa vecka när jag får pengar av mamma och pappa, ett par svarta jeans på weakday och en cardigan från gina typ... ;) niiiice
Men jaja, nu ska jag ta bort lite skit låtar som finns på min ipod,  som tex någon rysk låt. Hur fan hamnade den där?! xP haha. Såhär ser jag iaf ut just nu, smiiiile! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0