Ska jag köpa den? ♥

Heej bloggen! ♥

Jag hittade ett linne på Rea på H&M för ett tag sedan när jag var med Sarah i stan... Vi testade och tyckte det var jätte fint och det kostade bara 49,50 kr. Och jag vet inte varför vi inte köpte det? Väldigt konstigt ju... Så snåla är vi väll itne? =/
Men jaja, nu i sommar kom iallafall Sarah med ett sånt linne och jag tänkte liksom "Men hallå? Varför köper inte jag också ett?!" Så idag gick jag till solna centrum och skulle köpa det, men då fanns det bara kvar i ljuslila, och det vi testade, det Sarah har köpt nu, och det jag verkligen ville ha var vitt... Så jag blev besviken som fan. Men testade iallafall. Och det var ganska fint, men jag fick för mig att jag skulle åka in till tc och kolla om det fanns kvar i vitt där, men det var likadant där också, bara i ljuslila! Fan! Och nu är det så att jag tror inte jag pallar åka omkring på alla H&M i hela stockholm för att hitta det. Kan nästan lova att det är slut överallt ju! Så jag tänkte fråga er lite här, tycker ni jag ska satsa på det ljuslila? Det var ju ganska fint det också och så blir det ju kanske lite bra om jag och Sarah inte har precis likadana? Vad tycker ni sötnosar? :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja köp den! den var jätte söt på dej!

2009-08-06 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0