Jasso ♥ ♥ ♥

Heej bloggen!

Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag hade ingen lust att skriva liksom... förlåååt sötnosar! ♥
Jaja, jag ska berätta lite vad som har hänt... Ni kanske har sätt i tidningar, på nyheterna och kanske hört på radion att det brann i ett flerfamiljshus i solna den 23 augusti... Då var jag ute på landet, och den morgonen vaknar jag av att min telefon ligger och darrar av massa sms... Så jag går upp och kollar och ser att det är Jasso... Och då skriver hon att hennes hus brunnit och att hennes storebror kunde dött om inte hennes hund räddat honom... Och jag tror att hon driver med mig och blir fan sur för de va ju inte ens kul!? Men så ringer jag och hon gråter och allting! Fy fa va hemskt det var!
Så Jasso har ingen lägenhet längre, och en granne til henne några trappor upp dog av röken. Bränder är hemska, på ett ögonblick kan allt man har bara försvinna, som det gjorde för min Jasso nu!
Så hon bodde hos sin moster i älvsjö, men det är ju ganska långt att åka varje dag om hon ska till skolan liksom... Så inatt sov hon hos mig! Hon ska sova här tills på fredag för sen i helgen ska jag på min kusins dop och sen till grönalund med släkten... :) Orkar inte skriva mer just nu, vi hörs senare puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0