Inte min dag idag!

Heej bloggen!

Jag har hållt på hela morgonen med att försöka hitta något att ha på mig idag. Har verkligen beslutsånges!
Allt ser helt enkelt hemskt ut och jag se ut som att jag inte sovit på ett år. Det är inte min dag idag!

Idag ska jag iaf träffa Jasso, hon kommer hit snart och vi ska käka lite och sen drar vi in till kungsan och Ung, just nu känns det som jag inte har någon lust alls att åka in dit och se ut som ett vandrande lik.
Men jaja, det blir kul när vi väl är där och jag vill inte gå inne hela dagen så måste väll ta tag i mig själv och åka dit!
Nu ska jag ta ett glas vatten och sätta på tvn. Hoppas ni mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0