Välkommen till min nya blogg! ♥

Heej, just nu är jag med mina kompisar Sarah och Julia hemma hos Julia på östermalm. ♥
Vi har varit hemma hos mig i solna hela dagen. Faan va kul vi har haft !! haha vi sjöng fan hela dan, och sen på kvällen så sjöng vi framför datan o vi hade kameran så vi kunde dansa o skjunga mitt i vardags rummet, haha så stog jag och Julia o skrek "sjöng" och så kom mamma hem och så stog vi där o skrek liksom beacuse of youuuuuuu !! haha fatta vilken chock vi fick när mamma kom in genom dörren ! haah söötaste Julia ♥ sen packa vi och gick till centrum o där köpte vi varsin frapino på espresso house =) de smakar vanilj o kaffe, gott !
Sen tog vi tunnelbanan till tc och bytte hem till Julia. haha på vägen hem till henne gick jag o Sarah o sjöng (eller aa vi skrek!!) jag såg mamma kyssa tomten jag!!!! hahah o Julia skämdes som faan liksom där gick vi o sjöng bland alla snobbar på östermalm! Nu ska vi se säg att du älska mej snart. Vi har sätt den typ 1000 ggr men Sarah tröttnar aldrig. Så jag och Julia får väll stå ut en kväll till. :P 
Men aja, ska käka snart tror jag.  i morron ska vi färga mitt hår kastange brun. Ni får se bild i morgon älsklingar!
puss


 

                                      Gud va jag älskar oss !!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hello my name is ugly :) <33

2008-10-27 @ 23:28:57
Postat av: jag !

haha nää du vart jätte fiin sarah ! <33

2008-11-01 @ 15:37:26
Postat av: Lamers

SHIT POM FRITT VAD SMÅ VI VAR!!!!!!!!

2010-07-23 @ 23:43:32
URL: http://lamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0