"Så jävla pinsamt"

Heej! Idag var Sarah sjuk så jag och Julia var hemma hos mig och gjorde massa cp filmer x) ni kanske har sett på fredag hela veckan ... där finns det liksom två tjejer som sitter o snackar om pinsamma saker.  =P haha dom säger liksom i kör: så jävla pinsamt!

Jag och Julia gjorde våra egna filmer o låtsades vara dom. haha vi gjorde precis som dom fast vi hitta på egna dialoger. jag ska lägga ut filmerna på pea senare  ♥
haha vi hade skit kul. sen åt vi lasange till lunch. faan va gott de va !    sen gick vi på bio. vi måste vara världens största nördar... vi såg high school  musical 3. haha men den va skit bra faktiskt  =)    gud va störd jag måste va. jag hittade inte till råsundafilmstadio först. vi trodde vi hade gott fel. för jag har inte vart där på skiiiit länge så hade lixom glömt lite vart det ligger =P hehe...  men så fråga vi en tjej o vi hade tagit rätt väg haha. =P vilken tur för annars hade vi ite hunnit till bion.
Vi köpte en stor popcorn att dela på, två mellan drickor (fanta och sprite) och sen en påse godis. Faan va dyrt det va med godit o popcorn o skit där ! =O det gick typ på över 60 kronor ! men aja. vi åt nästan upp godiset men hade mer än hälften av popcornen kvar. de delade vi upp sen i varsin påse, vi gjorde samma sak med godiset   ♥
när jag va påväg hem senare kollade alla på min stora genomskinliga påste med massa popcorn, fan va dum jag kände mej ! =P HAHA
i morron ska vi träffas alla tre, förhoppningsvis är sarah frisk då !!  ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0