Idag är det Halloween !!

hej hej bloggen. idag vaknade jag, sarah och julia klockan 13.40 !!! :O shiit asså ! och vi hade bestämt med min andra bästis jasmine att vi skulle gå bus eller godis idag. så vi liksom fick ringa henne o säga att vi hade sovit skit länge och att de va därför vi inte hört av oss mm.. de tog as långt tid att göra sig klara. vi träffa henne i solna typ klockan 16.35 eller nått ! :S opps..
vi hade inga halloween kläder så vi sminka oss runt ögonen med en blååååååååå ögonskugga. sarah och julia tog vit mascara oxå, men jag hade reda gjort med svart så jag orka inte ta bort o lägga vit.
när vi åkte till tc och bytte där till Akalla så kolla alla på oss. haha men de va ju inte så konstigt. :P ♥
sen gick vi bus eller godis i solna. :) vi fick godis en gång ! :(
Men vi busade några gånger... vi satte fast en binda på en tants dörr o skrev med kajal på den: Bus!                 HAHAHA fatta va kul de såg ut. vi gjorde så några gånger till o sen hade vi tandkräm på ett titthål på en dörr också :P faan va sjuka vi måste vara!
sen skulle alla hem. idag ska jag sova ut ordentligt asså, igår somnade jag typ klockan 7 på morgonen. och vaknade kl 13.40 :P haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0