"Konsten att gråta i kör"

Heejsan!

Nu är filmen slut, den hette "Konsten att gråta i kör" och var en dansk drama film. Den var speciell men mycket bra! Och sorglig. Jaja, nu ska jag sitta här vid datorn lite, ni kanske har märkt att jag har fixat kategorier här på bloggen nu, och jag håller på att lägga in alla inlägg i dom olika kategorierna men det tar ju ett tag eftersom dom är så många, men jag håller iaf på med det så ni vet! :) Ha en bra kväll puss och kram! ♥



"När pappa Henry gråter måste han tröstas. Och gråter, det gör han ofta för livet är tungt och ingenting är man värd. När pappan ligger och bölar högljutt i soffan tar mamma en sömntablett, medan 10-årige Allan än en gång måste bevittna hur hans storasyster tvingas ”trösta” pappa. Men när storasyster en dag vägrar skickas hon på anstalt. Då blir det Allans uppgift att ta hand om pappa."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter spännande :)

2009-09-06 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0