The Killers - When You Were Young

Heej alla fina människor som kollar min blogg! ♥

Hela morgonen har jag spelat Guitar Hero med Julia, Adam och Allan. Faktiskt ganska kul!
Men sen var Julia tvungen att gå för hon skulle in till norrtälje och fixa lite saker, och inte så långt efter det så var Allan också tvungen att gå... Så jag slutade spela. Har ätit lite lunch nu och ska snart in och handla mat. Inte jätte kul men jag är så uttråkad så jag gör vad som helst just nu!
Ni får ha det bra så länge och lyssna på en låt som jag "äger" på på Guitar Hero, och jag tycker fan den här låten är bra! ;D
Puss och kram nu ska jag fixa mig så jag blir klar någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (visas inte jag lovar!)

Din blogg sötnos? ♥

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback
RSS 2.0